Sidor

tisdag 14 maj 2013

Tindra 5v + 4 dagar

Jag har varit uppe hos mamma och kollat till Tindra igen. Alltså....det är helt totalt värdelöst att INTE VETA!!!! Jag vill veta NU. Och det är ju fram och tillbaka med henne hela tiden och har varit dom sista 5 veckorna sedan parningen.

Jag tror ju inte att hon är dräktig men hon har rosa tuttar. Och hon ser ut lite som att hon skulle ha mage. Hon har ju inte gått upp i vikt sedan parningen utan det har både varit upp och ner. Idag visade dock största uppgången sedan parningen....på 4 dagar har hon gått upp med hela 48g, hon väger idag 3903g och har "bara" 77g kvar för att komma till vikten vid parningen.
Men näääää, det är nog inget där. Idag skulle det i så fall vara dag 46......Jag skulle kunna göra en röntgen men tycker det är lite bortkastade pengar som jag för övrigt inte har. Och det visar ju sig förr eller senare....eller hur :)
Glömde kameran när jag gick idag så det blir en bild av henne från ett tidigare inlägg....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck