Sidor

tisdag 14 maj 2013

Ny blogg/design

Förutom att jag går här hemma och dräller och gör ingenting mer än att ta hand om katter, man och hem så får jag för mig ibland att "jobba"
Det har jag gjort lite av dom sista dagarna vilket har resulterat i en helt ny blogg till Ann Nissen och en uppdatering av Elisabeths blogg med ny design. Om du klickar på bilderna kommer du till dom bloggarna
Anns blogg är alltså helt ny och under uppdatering av henne








Och när jag ändå är på G...jag har gjort dessa också :) Uppdateringarna har jag inget att göra med.







2 kommentarer:

  1. Precis som med dina Tawalliskatter, Lotta, så ser man vem som fixat med dessa Bloggar. De är så snygga. Du är en klippa vännen

    SvaraRadera
  2. Mmmmmmmm sååååå fiiiiina!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck