Sidor

lördag 4 maj 2013

Téa 7 månader

Och jag behöver väl knappt skriva att jag tycker att tiden går fort...alldeles för fort. Hon är alltså redan 7 månader. Grattis till henne och hennes syskon Tom, Timothy, Tony och Trond...Enda TJEJEN i gänget ;) Tom och Trond följer jag ju på Facebook och får se nya bilder och hur dom utvecklas. Hur kul som helst och det uppskattas.
Det märks tydligt, iallafall på Téa att hon blir äldre. Inte bara på vikten och utseende. Hon har blivit mycket lugnare, inte det där kattungebuset där hon måste springa fram och tillbaka hela tiden. Hon har mer ro i kroppen och kan även sitta på fönsterbrädan länge för att titta på fåglar och annat som kommer förbi. Igår fick jag även resultatet på hennes blodgruppering vilket visade att hon är B och för att blanda in Lillan i Téas inlägg så fick jag ju svar på henne också igår...Och även hon har blodgrupp B.

Även Trond är ju testad (för att dra in honom också då) och han är A bärare på b. tänkte bara för den som undrar så har inte hela kullen samma blodgrupp. Känner att jag en dag framöver....lagom när Jamies resultat kommer skriver mera om detta. Hur som helst.
Téa väger idag 2701g och hon har under månaden gått upp med 144g

Lite fakta om skådespelerskan som Téa har fått sitt namn från.......

Téa Leoni,(Elizabeth Téa Pantaleoni)  är född 25 februari 1966  i New York. Hon är en amerikansk skådespelare och UNICEF-ambassadör.
Téa Leonis far är av italiensk-engelskt ursprung och hennes mor av polsk-amerikanskt ursprung. Hon har varit med i flertalet filmer men den jag tänker på mest där man kanske känner igen henne är Jurassic Park














Jag var tvungen att vända skålen upp och när för även om jag tog ut henne så hoppade hon i igen :)






Visserligen är hon min men jag tycker hon är vacker. Hon är verkligen fin och blir bara finare. Hennes ögon är underbara. Det som jag skulle önska mer på henne är att hennes spottar var tydligare...tycker dom är dåligt markerade. Men det gör inget.










1 kommentar:

  1. ja hon är verkligen så vacker och med ögon att dö för :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck