Sidor

tisdag 14 maj 2013

Tawalli's Vanessa Williams

Hon går under namnet Lillan och hon lyssnar på det. Så hon kommer med all säkerhet att bli kallad det för alltid. Ni som hänger med i bloggen minns kanske....Hon var så sjuk och gick ner i vikt och jag trodde hon skulle dö ifrån oss. Men det vände och efter det vet jag inte vad som hände. För hon har blivit stor. Hon är inte alls så fluffig i pälsen och jag kan se att det fortfarande är lite bebispäls kvar. Fortfarande galen i mat och fortfarande är det min mat hon vill ha. För faktum är att hon smått börjar försöka gräva ner blötmaten och äter mer och mer torrisar....+ ALLT som jag ger henne som jag äter. Idag väger hon 2893g, alltså 210g mer än Téa och hon är 13 dagar yngre än Téa. Och man kan känna tyngden när man tar upp henne....hon har tagit efter av Kurts benstomme.
Bilderna är tagna idag.








Bilder tagna med blixt




1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck