Sidor

onsdag 29 maj 2013

A-kullen född

Grattis till min första registrerade kull, A-kullen som föddes 2007-05-29 och som idag fyller 6 år. Och ett litet grattis till mig också då. Känns faktiskt lite speciellt. Och även då...för 6 år sedan så höll jag koll på mina kattungar och skrev ner det vecka för vecka fram till att dom flyttade. Till min hjälp när dom föddes hade jag Lena Lindsten Brembo Britter
Födelsevikten var
Antonio Banderas 116g svart
Alyssa Milano 104g svartsköldpadd silver tabby (MIlla som jag behöll)
Angelina Jolie 104g svartsköldpadd tigré
Andy Garcia 119g svartsmoke
Al Pacino 112g svartsmoke

Tog bilder gjorde jag också fast inte så som nu.Så idag blir det lite nostalgitripp

På dessa bilderna är dom nyfödda/1dag












































På dessa bilder är dom 4 veckor och det är Helén Wieslander  Knalllåsens som har fotat



































Några filmer kommer här också :)


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck