Sidor

onsdag 16 januari 2013

Vin Diesel

Jag har ju så klart tagit lite bilder på honom också så att hans matte ska få ha något att drägla över innan hon hämtar hem honom. Imorgon är ju han 13 veckor. Han är en sådan spinnmaskin så det finns inte. Och han har ett helt underbart temperament, precis som sin pappa Kurt. Och ni som har träffat Kurt vet precis vad jag menar.
Vin har redan fått det där maskulina uttrycket och jag tror att han kommer att bli superfin. Tycker mig se lite Pysen i honom också....men Kurt är ju lik Pysen han också...Pysen är alltså Kurts pappa och heter i stamtavlan Sagorikets Lancelot. Just denna kullen är jag lite extra kär i, kanske för att det är Kurts enda ungar och för att dom kom som en stor och mycket behaglig och trevlig överraskning :)














2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder, tur att jag bara behöver vänta knappa veckan. Kramar på er:)

    SvaraRadera
  2. Jag säger det igen. Jag bara älskar hans färg och hoppas jag någongång får möjlighet att se honom på utställning!
    Kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck