Sidor

onsdag 9 januari 2013

Jamies bebisar 12 veckor

Jag tycker ju givetvis att tiden har gått alldeles för fort. Sen kan jag ju tänka mig att bebisarnas nya familjer tycker att tiden har gått för sakta. Nu har iallafall Vin och Vincent flyttat. Känns i hjärttrakten, nu har jag ju bara 7 bebisar kvar att skämma bort här. Ni kanske tycker att några bebisar mer eller mindre inte spelar så stor roll, men det gör det. Saknar ju dom som har flyttat för alla har dom en alldeles egen personlighet. Så idag när jag tittade på min lilla docka Lillan så kom det en liten tår. Känns så skönt att jag har kvar henne efter Kurt och att jag har kvar Téa.....båda 2 helt underbara.
Bilderna som kommer tog jag igår då jag visste att tiden till fotografering inte skulle räcka till idag. Och så kommer då vikterna på dom. Jag glömde ju tyvärr att väga Vincent innan han åkte. Kety skulle väga honom åt mig men jag har inte fått någon rapport om vikten. Så på Vincent är det ungefär vad han har gått upp varje vecka dom sista veckorna. Lillan har nu kommit över 1-kilosgränsen och hon börjar bli lite lite rund...men det tar nog ändå ett tag innan hon kommer ikapp dom andra.


Vanessa 1122g +132g (mamma Jamie vägde faktiskt bara 54g mer när hon var 12 veckor)
Val 1416g +100g
Vincent 1360g +160g
Vin 1532g +210g (pappa Kurt vägde bara 48g mer när han var 12 veckor)


Vanessa





Val





Vincent





Vin







1 kommentar:

  1. Ricki vägde 1026 eller 1025 när hon var 12 veckor... så Vanessa är itne så liten.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck