Sidor

söndag 6 januari 2013

Casper 6 månader

Idag är då Casper 6 månader. Tinden går fort, han har redan bott här i 7 veckor men jag tycker inte det är så längesedan som jag var och hämtade honom. Han har kommit in i gänget mycket bra, mycket bättre än vad jag någonsin har vågat hoppas på. Han är väldigt social, vill gärna vara med där det händer och älskar att man leker med honom, oavsett vilken leksak man har framme.

Jag tycker ju att han är stor, och det tyckte jag om Fjodor och Kurt också. Och jag trodde faktiskt att Casper var större. Han ser större ut men man kommer ju inte ihåg allting så bra. Som ni vet så väger jag ju och skriver ner allt.....inte bara i bloggen. Jag har mina almanackor och dom sparar jag. Jag har sedan 2007 faktiskt som jag kan kolla tillbaka på. Och jag har ju bara haft Fjodor och Kurt som hanar så det är bara dom som jag kan jämföra med lite.
När Fjodor var 6 månader så vägde han 3450g och Kurt vägde 3703g.
Casper väger idag 2962g. Under månaden som har gått så har han ökat med  562g och det tycker jag är superbra.


























1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck