Sidor

onsdag 9 januari 2013

Lunas bebisar 9 veckor

Vågar jag skriva det igen....att tiden går för fort. Mina minsta ungar flyttar snart dom också. Men innan dess så ska nog både Téa, Vin och Lillan lära dom allt bus som dom kan komma på och jag ska gå och hytta med pekfingret om vad dom får göra och inte göra. Äsch.....det funkar inte. Dom får göra vad dom vill, på det sättet lär dom sig.
Denna veckan är det Anastasia som har haft lite åsikter om maten, det är hon som har gått upp minst  och det på grund av att hon hade lite trotsålder angående maten. Vill inte äta vill busa eller vill inte äta vill sova. Fast det bästa....vill inte äta blötmat , vill bara vara i mjölkbaren. Och mjölkbaren har börjat stänga mer och mer nu. Ibland får Anastsatia sådant tag i en av tuttarna så även om Luna reser på sig och går så hänger hon kvar i tutten en bra stund.  Ja, vad ska jag säga....dom är helt underbara.
Även bilderna på dessa bebisar tog jag igår.
Vikterna idag är

Anastasia 881g + 69g
Anjelica 915g +115g
Audrey 956g +166g
Alan 927g +174g



Anastasia





Anjelica





Audrey





Alan






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck