Sidor

onsdag 16 januari 2013

Lunas bebisar 10 veckor

Och snart får ni hämta hem dom. Förstår att ni längtar. Jag själv försöker stanna tiden lite men det går inte. Den bara rinner iväg och jag hinner inte med alls.
Dom har blivit så stora nu. Och så grymt tuffa. Fast tuffast är Anastasia, hon backar inte för något. Anjelica är den som man kan kalla för trötter i gänget, oftast ligger hon bara och sover. Alan är mer försiktig av sig. Som exempel så ska han lukta på allt nytt som han ska smaka på jättelänge och jag får då se till så ingen annan snor det för honom. Sen så är det Audrey som är väldigt feminin i sitt sätt.

Kom på mig själv att jag skrattade åt henne när hon sprang innan idag, det var sånt där riktigt tjejigt spring, samtidigt som hon skulle se fin ut. Hon är också den som gillar att man fotograferar henne, sitter så snällt och är lugn. Alan får man vara snabb med för innan man hinner knäppa så kan han mycket väl ha försvunnit ur bild. Och Anastasia....hmmmmm. Dom flesta kort på henne är när hon gapar. Hon till och med tjattrar till kameran. Så jag får vänta nästan varje gång med att hon stänger munnen för att fota.
Veckans vikter på dom är

Anastasia 1011g + 130g
Anjelica 1015g +100g
Audrey 996g +40g
Alan 1029g +102g


Anastasia





Anjelica





Audrey





Alan






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck