Sidor

lördag 26 januari 2013

Hos veterinären

Trots att jag helst av allt ville dra täcket över huvudet och låtsas att ingenting har hänt så måste man ta tag i saker iallafall. Livet går ju vidare hur man än bär sig åt. Och trots att jag hade stänk i ögonen av och till så var jag tvungen att åka till veterinären igår med alla kattungarna. Alla var superduktiga och jag var riktigt stolt över dom. Och alla kom därifrån med en OK-stämpel i rumpan :)

Väl hemma så började jag med att röja alla skåp/skafferi. Skulle ju ha väck allt tills idag och det var liksom tvunget att vara tomt. Så skafferiet hamnade på ett annat ställe. Hyresvärdarna var här och tog bort skafferiet och i och med att det typ är en vanlig garderob så ville jag ha in den i datarummet där det finns plats. Så med andra ord har här möblerats om. Och nu är allting på plats där det ska vara. Det enda som saknas är kylen och frysen som kommer i veckan. Givetvis har jag haft hjäp av bebisarna, dom lär nog sova gott inatt...

Vid 18.30-tiden kom Audrey och Olivias nya matte och husse och hämtade dom. Så det blev lite tjat vid köksbordet. Det kändes väldigt tungt när jag kramade om Olivia. Men jag vet att hon kommer att få det bra hos dom. Dessutom så har ju Audrey en extrammamma i Olivia. Så ska vi ju inte glömma att dom är halvsyskon....Fjodor är pappa till båda. Och imorgon flyttar alla mina rödtottar. Bläääää.......

 Den översta bilden visar Alan som kan somna precis var som helst och hur som helst. Här har han parkerat sig bland en del av sakerna som jag har plockat ner för att kunna möblera om. Nedanför Vin som sover så gott.





Fick en superfin grytlapp. Att man kan bli så barnsligt glad för en present :)



Bilden nedanför visar en handduk som jag fick av Tonys matte :)




1 kommentar:

  1. ååå så du fick den fina handduken å grytlappen. Avis. Kramar till dig idag, Söndag, när resten av huliganerna flyttar

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck