Sidor

onsdag 2 januari 2013

Jamies bebisar 11 veckor

Och nu är det bara 1 vecka kvar här hemma sedan så flyttar dom. Endast Vin stannar 1½ vecka extra här hemma så jag får gosa lite mer med honom. Och tiden bara rinner iväg. Tycker ju inte alls det var så längesedan jag vakade och väntade på att dom skulle födas. Alla växer och går upp bra i vikt, till och med Lillan som nästan väger 1kg nu. Och det är hon som är matvraket alla kategorier här. Det räcker att man går ut i köket så kommer hon efter i raketfart. Hon är ALLTID där jag är, kanske beror det på att hon tror att hon får någotatt äta varje gång. Alla är totalt galna i ost. Har tagit en massa nya kort som ligger på hemsidan MEN....Jag fick inte ett enda vettig bild på Val...han totalvägrade idag. Så jag får försöka i morgon med honom igen.    
Vikterna på dom idag är
Vanessa 990g +91g
Val 1316g +188g
Vincent 1200g +173g
Vin 1322g +179g




Vanessa





Vincent





Vin








1 kommentar:

  1. Vilka BILDER! Studioklass!!! Även om du alltid har fantastiskt fina bilder så .... så vackra kissar mot den mörka bakgrunden!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck