Sidor

onsdag 23 januari 2013

Lunas bebisar 11 veckor


Idag är småttingarna hela 11 veckor. Och snart....mycket snart flyttar dom. Helt otroligt att dom redan är så stora. Och jag kan nu se på alla mammorna att dom börjar bli riktigt trötta på dom små, speciellt Olivia. Men så är det ju också hon som fick sina bebisar först och har haft smått omkring sig hela tiden sedan den 4 oktober. Det tar nog på psyket på vilka föräldrar som helst att ha så många små lekandes omkring sig när man i vanliga fall är van vid att det är lugnt. Just Olivia kommer nog att tycka det är superskönt att komma ifrån och framöver bara ha 1 bebis vid sig....hon flyttar ju till Christin tillsammans med Audrey. Kommer nog också att bli skönt för Luna att bara ha Anjelica. Alla vill ju tutta hos henne fortfarande och hon låter dom göra det. Jag har tagit lite bilder. Inget som kommer på min hemsida för nu är alla sidorna med bebisarna borta. Jag har ju liksom inte orkat uppdatera hemsidan med bilder dom senaste 2 veckorna, mest på grund av att det har varit något med mig själv hela tiden som ni vet.
Vikterna idag då. Något som jag tycker är lite extra kul just med dagens vikter är att alla tjejerna väger precis lika mycket:)
Anastasia 1117g + 106g
Anjelica 1117g +102g
Audrey 1117g +121g
Alan 1168g +139g



Anastasia





Anjelica





Audrey





Alan








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck