Sidor

fredag 11 januari 2013

Längtar

Jag längtar så otroligt mycket efter att få bli "gammelfaster" Jag längtar efter att få träffa den lilla killen som är beräknad komma runt den 7 april. Ser framemot det jättemycket. Pappa är Oliver och mamma är Nickolina. Samma dag som jag fick veta att dom skulle ha barn sa jag att det var en pojke :) Och dom har tagit reda på det...och visst är det en liten grabb.
Kunde inte låta bli att beställa en liten tröja till honom idag :)




Nu kan man beställa mobilskal också med egna motiv. Jag testade men blev inte nöjd. Måste ta en annan bild för jag vill inte ha märkena som är i mitten av huvudet på Téa. Får ta en bild med mer utrymme för annat ovanför henne så jag får med hela katten :)

1 kommentar:

  1. Så roligt för dig! Du blir säkert världens bästa gammelfaster!
    Visst är det roligt att kunna få sina bilder i tryck på olika sätt så lätt .. jag såg att till o med bankkortet kunde man designa med egen bild ...

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck