Sidor

tisdag 22 januari 2013

Tråkigt läge

Det har inte varit några roliga dagar för mig. Som jag redan har skrivit tidigare så har jag problem med mina tänder nu, tandvärk dygnet runt. Hela söndagen och även gårdagen vill jag helst glömma. Försökte mig på att ringa tandis men givetvis var hon inte där och hon hade inte tid förrän på fredag. Och då kan inte jag för jag ska med alla katterna till veterinären och den tiden kan jag inte ändra. Så jag får snällt vänta till den 29:de för då har jag en tid. MEN....igår kväll så trodde jag skallen skulle sprängas, det gjorde något så vansinnigt ont i tänderna. Jag fick lov att gå upp för att ta värktabletter. Innan jag tog dom så snöt jag mig för typ femtioelfte gången. Och tjoff....Jag kunde nästan känna hur jag snöt bort all värk. Fattade absolut ingenting. Tog inga värktabletter utan gick och la mig igen. Och jag har inte tagit en enda tablett idag heller. Har till och med kunnat böja mig framåt utan att få det där trycket över vänsta sidan. Mysko.....mycket mysko. Känner av lite ilningar men ingenting som jag inte kan leva med. Hoppas det bara blir bättre och bättre.

Det är så skönt med den nya skrivaren. Nu har jag fått klart och skrivit ut alla papper till mina kattungeköpare. Idag har jag gjort iordning alla mapparna med bilder som jag ska bränna till skivor i morgon. Jag har uppdaterat min hemsida, tagit bort en hel del. Téa och Lillan har fått egna sidor. Var verkligen inget roligt att ta bort mina tjejer. Det blir liksom ett hål i hjärtat :( Och då Olivia också ska flytta och inte kommer att vara min så har jag bytt bilden på min indexsida också. Nu är det Téa som pryder den.
Har tagit lite nya bilder och bjuder på mina egna tjejer idag, Téa och Lillan. Även lite bilder med alla katter tillsammans






















1 kommentar:

  1. uj vad de är fina och lillan blir bara bättre och bättre. Vilka tassar hon har och så har vi Tea. Hon kommer att sopa mattan med allt motstånd vid utställningarna. Vilken katt och vilka ögon.

    Så skönt att höra att värken,nästan, har gått över.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck