Sidor

torsdag 20 april 2017

Utan blixt

Den som trodde att det inte skulle bli några bilder på bebisarna idag trodde fel. I morse när jag bäddade fick jag besök, bebisarna klättrade upp en efter en. Och även om det inte har varit soligt idag har det varit bra dagsljus. Och än så länge går det ganska bra att fota dom, dom sticker inte så snart dom ser kameran. Så dom poserar mer än gärna. Jag testade först på Corinne. Och fick till en hel del bilder. Såg bra ut i kameran men många var suddiga när jag förde över dom till datorn. Det blev många bilder, mest på Sophia idag som började bli trött när jag väl började fota henne, men hon piggnade till. Och så här ser dom ut egentligen i färgen. När blixten är på så syns mycket av det röda i tjejerna. Och på killarna blir det ju mycket skarpare. Ovanför varje serie med nytagna bilder finns en bild på var och en av dom som jag tog i tisdags. Då ser ni vad jag menar med deras färger.

Camio
(tisdag)



Idag

























Eros 
(tisdag)





Idag





























Athena
(tisdag)



Idag






















Corinne
(tisdag)



Idag





















Sophia
(tisdag)



Idag


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck