Sidor

lördag 22 april 2017

-20 kg

Jag klarade det!!!! Jag ta mig sjutton klarade det. Jag har gått ner 20 kg, till och med 20,1. Och det har jag gjort på  3 månader, 1 vecka och 2 dagar. (alla dagar räknas) Jag började alltså den 13 januari med en vikt på 96,4 kg och i morse visade vågen 76,3. Jag hade ju satt vikten till 78 men nådde inte målet enligt VK. Och som jag skrev om min vikt förra gången så stod det still i ett par veckor, hände ju absolut ingenting, trots att jag inte har avvikit planen på något sätt. För bara ett par veckor sedan kunde jag äntligen sätta på mig alla mina ringar igen, utan att få ont. Dom satt till och med lite löst. Tog på mig dom igår igen. Och när jag tog tvätten så hörde jag hur något skramlade till på golvet. Då hade den ena ringen ramlat av. Trodde inte dom skulle ramla av så lätt även om dom nu var lite större. Nu var jag tvungen att ta bort 4 till som även dom satt lösare. Fanns stor risk att jag tappade dom också. Åkte iväg till Gislaved och innan jag åkte hem igen var jag tvungen att ta bort dom sista 2 också. Höll dom på plats hela tiden och det var bara jobbigt. Mina armband har jag fått låsa ihop till det minsta. Redan för 3 veckor sedan tappade jag ett av dom.

Förra månaden köpte jag ju mig nya byxor. Från att tidigare ha haft XXL fick jag då på mig L. Kan ju berätta att nu tappar jag dom också. Så storlek M skulle jag behöva nu. Men tänker inte köpa något nytt. Har ju planer på att gå ner lite till. Men jag är ändå lite fundersam. Jag har fortfarande mage som jag vill bli av med. Men resten är alltså smalt. Nu sticker ju nyckelbenen fram (vilket jag inte gillar) Flera delar av kroppen som inte syntes tidigare visar sig nu. fasiken, jag har ju knän....och höft. Jag får se när jag slutar. För när jag väl slutar måste jag försöka hålla denna vikten. Förra gången, då för 6 år sen så tog det mig 6 månader för att gå ner samma vikt. Och då körde jag ju helt på eget vad jag trodde var bra. Så visst sjutton har VK hjälpt mig....MASSOR.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck