Sidor

måndag 17 april 2017

Eros sköna stil

Eros skulle verkligen heta Nicke Nyfiken. Han har varit nyfiken ända sedan han föddes. Och han klättrar på precis allt. Precis som Nicke Nyfiken. Ibland, som idag så kommer det tillfällen där jag tar fram kameran och bara fotar. Jag bryr mig inte det minsta, i detta läget att han har smuts i ögonen. För skulle jag ta bort det innan jag fotade, ja, då hade detta ögonblick.


Så här hängde han och höll på så jag hämtade kameran snabbt. Han är ju så otroligt charmig







Så klart man ska hänga uppochner lite






Tills man tappar balansen och hänger bara ner








Pappa håller sällskap vid maten, alla pojkar tillsammans







Samtidigt har tjejerna intagit plater vid mjölkbaren






Fick nytagna bilder på min fina kommande hona igår. Jag har försökt komma på namn till henne som skulle kunna passa. Tänkte först på Sussie så hade hon lite av mormors namn i sig. Men näääää, det är ingen Sussie. Det är en Elena. Så det kommer jag att kalla henne för.





1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck