Sidor

lördag 29 april 2017

Tid för besök

Idag har vi haft besök. Fast egentligen var det ju inte jag som hade besök utan bebisarna. Vem bryr sig om mig? Nädå, jag fick min beskärda del av besök och kattprat jag också. Men det var alltså några av bebisarnas blivande familjer som kom för att hälsa på dom. Först på förmiddagen så kom Per & Barbro som är Corinnes blivande familj (läs betjänter) Och på eftermiddagen kom Patrik, Smilla och Sally som är Eros blivande familj. (Jodå, betjänter dom också) Jag är så otroligt glad ska ni veta att bebisarna får besök. På det sättet följer dom utvecklingen lite mer, även om jag filmar och tar en massa bilder. För det finns ingenting som är som att se dom live, få ta på dom, pussa på dom och busa med dom. Och att bebisarna dessutom är så otroligt sociala och trygga i sig gör ju inte saken sämre om jag säger så.

Under förmiddagen så fick dom komma ut i rastgården. 3 minuter tyckte dom det var hemskt då röjsågen hördes. Men sen brydde dom sig inte. Jag lovar att jag tog en massa bilder då, men dom flesta har jag fått slänga. För nu gäller det att hänga med. Dom hinner ofta väck innan jag knäpper, eller så är dom på väg och bilderna blir så suddiga. Per tog ju också en del bilder. Dom kom ju när bebisarna var pigga och alerta vilket dom brukar vara vid 10-tiden. När Eros familj kom så sov doom fortfarande men vaknade till ganska så snabbt. Dock kunde vi inte gå ut då det både hade regnat, snöat och haglat...samtidigt.


























1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck