Sidor

söndag 13 oktober 2013

Underbart!!!

Livet är underbart! Jag älskar mitt liv. Trots krämpor som jag har så ska jag ju inte klaga...jag lever. även om jag emellanåt känner mig som en överkörd huggorm. Jag har en underbar man som jag älskar. Inget jag behöver skriva om var och varannan dag, vare sig här eller någon annanstans. Jag säger det till honom istället. Jag är inte så privat i min blogg, oftast, nästan jämt skriver jag om mina katter. Och det är så jag vill ha det. Det innerst privata är det ju ingen som har att göra med. Och så kommer det att fortsätta med min blogg. Så snälla, be mig inte berätta vem jag träffar och fikar ihop med, för det kommer inte att skrivas på bloggen ändå.

Bebisarna blir mer vuxna...skulle jag vilja skriva. Men dom är ju fortfarande små bebisar och busar därefter också. Fast det är ju så att dom är tyngre nu så när dom springer omkring så låter det som att jag har en hel elefanthög som springer här. Och jag tror att dom är lite egenkära mina bebisar. För ju mer det låter ju mer springer dom omkring. Sen är det ju där där med boendet. Det spelar ingen roll om jag bor i ett stort slott med 100 rum eller en koja ute till skogs. Alla katterna ska ändå vara där jag är. Står jag och lagar mat så sitter dom på köksbordet och kollar, små som stora. Dom hoppas väl mest på att jag ska slänga till dom något gott för det är ju det jag gör.
Skålen på köksbordet är fortfarande Téa och Lillans favorit att ligga i. Men av orsaker som för stora magar så får dom inte plats där. Istället är det bebisarna som turas om att vara där, mest ligger dom och sover där.

Idag har jag tagit lite bonusbilder på dom och även en film. Lite synd om dom som ska ha bebisar ur B-kullen. Blir ju inte så mycket bilder och film på dom. Men snart så får ni ju hem era små älsklingar :)


Cher tittar nyfiket efter en fluga i blomman





Céline vill gärna ha vippan som jag viftar med. Hon bara älskar dom och tjattrar efter den






Jaha. Och nu när VCarys ögn börjar bli bra....givetvis ska han få en käftsmäll i lek





-Matte matte, kan du väga mig också? Colin i vägskålen. Inga problem att väga mina ungar. Bilderna på Colin i skålen är tagna tidigt i morse och det är taget med blixt för att det var så mörkt.







Men åååå....måste du störa mig mitt i tuppluren? Jag oooooorkar inte resa på mig. Hade dessa ungar varit dom 7 dvärgarna så hade Cris varit Trötter





Casper, Casper, Casper. Har väldens mest oskyldiga ögon och hittar aaaaaaaaaaldrig på något bur...trodde ni ja!!!!





Här sitter Casper i köksfönstret. Och här kan ni se vad dagsljuset gör när det gäller bilder. Jag vill ha det så hela tiden.






Dagens film då. Kolla in Cary när han flera gånger försöker få tyst på Céline.


1 kommentar:

  1. fniss. Ser ut som publik på en tennis match... Så roligt att se alla på samma ställe

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck