Sidor

tisdag 8 oktober 2013

Bebisarnas kuddkrig

Inte bara jag gillar kuddar, även bebisarna gör det. I morse när jag bäddade så tog jag fram lite kuddar också som jag ville ha i sängen. Eller ja....jag bäddade inte själv, fick superbra hjälp av ALLA katterna som skulle vara både under täcke och rota till allting så snart jag fått i ordning det. Och ALLA skulle hålla mig sällskap när jag fixade klart i sovrummet. Som Benny sa igår kväll -Du kan ta det i morgon för du är för trött nu. Det var flera saker som jag inte fick ihop det som jag ville men mina 2 grå hade säkert tagit semester och kom tillbaka i morse....och då var idéerna tillbaka.

Jag vill ju ha annat i fönstret, längder och sedan kappa som går i omlott. Hittar inget sådant färdigsytt nu. Sen vill jag ju ha vita mattor. Men det får vänta för jag har för tillfället inte råd. Sen så ska jag inte ha upp mer på väggarna, det är nu ungefär som det var innan tapetseringen. Eller jo. Får jag en riktig pangbild på något ute i naturen så kan jag nog tänka mig att ta en förstoring och sätta ovanför sängen. Inte på katterna, tror inte Benny skulle uppskatta att haen megaförstoring på någon av dom i sovrummet.

Här kommer lite bonusbilder på mina små krigare, och en film













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck