Sidor

onsdag 9 oktober 2013

Lika som bär

Idag har det varit fotografering på schemat inför morgondagen. Jag började med att fota Tindras bebisar hemma hos mamma. Tog med mig månstolen som jag köpte förra veckan, tänkte att det kanske skulle bli bra att fota i den. Det ville säga om även dom bebisarna gillade stolen lika mycket som alla katterna här hemma. Och jodå...det föll alla i smaken. Satte ner stolen på golvet för att dom skulle få bekanta sig med den. Men det tog inte många minuter förrän alla satt i den. Så det började med gruppfotografering. Måste ju passa på att fota dom för nu radade dom ju upp sig utan min hjälp. Och det är dessa foton som jag bjuder på idag...alla 4:a grabbarna i Tindras kull. Och dom är så lika alltså. Brian har ju också ändrat sin form i ansiktet nu, inte det där runda som han har varit så länge. Det är bara Burt man ser sticker ut då han har en annan färg men jag ser på hans uttrtyck att hade han också varit créme så......En mycket jämn kull är det.
Även lite filmer på dom...och även på någon av dom som jag har hemma.


Någon av er som har koll på vem som är vem? Jag vet :)










1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck