Sidor

torsdag 3 oktober 2013

Jamies bebisar är 9 veckor

Och idag så hade Casper besök av sin blivande familj. Faktiskt även Céline...av samma familj. För i morse så fick jag återbud på henne men det var inte många timmar hon var till salu igen. Känns riktigt bra. Och alla skötte sig exemplariskt och visade upp sig...utom pappa Casper som i vanlig ordning stack och gömde sig när det kommer främmande. Tråkigt men ingenting jag kan göra något åt, kan ju inte tvinga honom. Fast jag trodde att han skulle stanna kvar med tanke på hur kelen han har blivit mot mig sedan kastreringen.

Bebisarna växer här också. Väger ungefär lika mycket som den andra kullen vid denna ålderna. Men dom ser smalare ut och det beror väl på att dom är mer aktiva och springer av sig. Trots att dom senaste dagarna så har dom varit betydligt lugnare och sover mer. Som jag skrev igår, här är väldigt lugnt. Emellanåt så kan jag undra om jag alls har några katter.
Vikterna idag då och så veckans viktuppgång är
Cher 930g +130g
Céline 997g +97g
Cris 1044g +105g
Colin 1044g +144g
Cary 1160g +142g
Casper 1067g +137g


Cher




Céline




Cris




Colin




Cary




Casper







1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck