Sidor

tisdag 8 oktober 2013

Lillan 6 veckor

Och denna veckan har hennes magomfång fullkomligt exploderat. Vilken mage hon redan har alltså....och då har hon cirka 3 veckor och 2 dagar kvar innan hennes bebisar ska komma. Hon börjar redan bli trött fort när hon går. Men ni ska inte tro att hon tar det lugnt för det. Nädå, emellanåt får hon sina ryck och springer och leker med bebisarna...för att några sekunder senare komma på att hon egentligen inte orkar med för tillfället. Hon har också fått tillbaka sin aptit...hon hade väl morgonillamående föregående vecka kan jag tänka mig. Något som jag tycker är extra kul nu med henne är att hennes färger spricker upp nu ju större hon blir.
Denna veckan väger hon 4102g och har under veckan gått upp med 255g, sammanlagt 704g.
Var nu tvungen att dubbelkolla veckorna.....har jag verkligen räknat rätt med 6 veckor? Kommer ni ihåg när Jamie skulle ha och vilken mage hon hade. Lillans är ju mycket större och hon har även gått upp mer än Jamie i vecka 6. Skit....NU blev jag orolig. Hur många gömmer sig där inne...hur stora är dom?








1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck