Sidor

torsdag 17 oktober 2013

Tindras bebisar 12 veckor

Det blir inte så mycket blogg om dom idag mer än vikterna. Och att dom har varit hos veterinären för veterinärsbesiktning och alla fick godkänt :)
Vikterna på dom idag och veckans viktuppgång är
Burt 1515g +187g
Brian 1461g +197g
Ben 1782g +204g
Bruce 1705g +202g
Jag kan ju bara inte låta bli att kolla lite på Kurts vikt och har ju gjort det varje vecka i och med att både Ben & Bruce har bra vikter. Båda väger mer än vad Kurt gjorde i den åldern, Kurt vägde 1580g. Nu behöver det ju inte alls bli så att dom blir lika stora som Kurt men jag hoppas ju så klart. Ben kommer jag ju att kunna följa hela tiden och jag tror mig veta att även Anita och Ingemar som ska ha Bruce kommer att uppdatera mig om hans vikt. Det har dom ju gjort på Anastasia också :)

Det blir inga bilder på dom här idag, ni får kolla hemsidan istället. Vet inte vad det är med bloggen men det verkar som att det inte funkar med färgen som är i stolen (kolla gårdagens blogg) Istället kommer här bilder på dom när dom var nyfödda....dom bilderna funkar iallafall

Burt




Brian




Ben




Bruce



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck