Sidor

måndag 8 oktober 2012

Tindras bebisar 7 veckor

Och dom växer så det knakar. Steve ser större ut men det är ändå Sean som är tyngst, han har kraftigare benstomme och han har både kortare och mycket strävare päls. Steve är lite fluffigare i pälsen, till hans fördel är att huvudet är större. Steve är ett riktigt energipaket som leker i stort sett hela tiden. När jag fotade dom en liten snabbis idag så skulle han äta upp kameran. Sean är mycket lugnare av sig, han är också mera försiktig....med allt. Hur som helst så är dom otroligt fina....säger jag och är opartisk :)
Vikten på dom idag är
Sean 920g +166g
Steve 880g +143g
Bilder kommer lite längre ner.....ska bara skriva lite om Olivias bebisar också. Dom går upp i vikt bra, och lilla Teri hänger med fortfarande.Tyvärr så var jag så utmattad och trött så jag kom inte upp inatt, vaknade helt enkelt inte, klockan var 4 när jag kom upp. Men jag tror hon klarade sig utan att jag matade henne, hon fick ju sista maten från mig 23.30. Hur som helst så hade hon gått ner 4g fram till i morse. Och när jag matade henne så sa hon inte stopp förrän hon hade fått i sig 4ml och resten av gångerna under förmiddagen så har det sammanlagt blivit 11ml....rätt så bra tycker jag. Ska väga henne ikväll igen
Deras vikter idag är

Tom 133g +18g
Tina 127g +12g
Tèa 125g +12g
Tony 128g +13g
Teri 72g +4g
Tammy 104g +8g



Sean







Steve




1 kommentar:

  1. det är både för och nackdelar med att heta Sean och Steve om man ska ställa ut dem ;) men ujuj vad söta

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck