Sidor

söndag 14 oktober 2012

Seg väntan

Visserligen vill jag så klart att inte Jamies bebisar kommer ut förrän dom är färdiga till det och när dom är det....ja, jag önskar verkligen att jag visste. Men jag tycker ändå att väntan är fruktansvärt seg just nu. Hon fortsätter att knipa, bäddar lite ibland men ligger mest och sover. Har så klart vägt henne idag också så att jag har lite koll och vikten på henne är 4591g och nu har hon gått ner sen igår med 7g. Så kanske, kanske.
Teri fortsätter att överraska, sen igår har hon gått upp med ytterligare 7g. Hon är så extremt aktiv så när jag vill ta bild på henne så måste jag mata henne först annars kryper hon bara omkring och är ivrig att hitta maten...och fortsätter som tidigare att sutta på mitt finger. Tänk att hon har varit nere i 68g...idag väger hon 93g
 Jag har lyckats med att få någon enstaka bild på alla bebisarna....finns på min hemsida. Men jag lägger ju så klart upp här också, iallafall 1 bild på varje.



Tom




Tina




Tèa




Tony




Teri




Tammy





1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck