Sidor

torsdag 4 oktober 2012

Olivia...Är det dax??

Det är bara dag 62 för henne, men det känns som att något är på gång. Hon har varit väldigt väldigt orolig under dagen. Hon slickar sig över ryggen och magen. Hon går hela tiden och gräver, antingen i hörnet under sängen eller inne i "bolådan" Hon söker sig mycket både till Jamie och Luna för att söka tröst och hon vill gärna att jag ska vara med henne. Hon andas ganska så fort och oregelbundet. Jag brukar ju i och för sig vara tidig med att passa på dom, och jag brukar skriva att jag tror att det är dax.....men denna gången känns det liksom i magen på mig. Visserligen är hon lugn mellan varven, ligger och blundar men jag kan se att hon inte har ro till att sova. Utöver allt det så skriker hon till rätt så mycket emellanåt. Och går på toa fast hon inte uträttar något. Så...vi får se
Så jag har gjort en vägning på henne idag och idag väger hon 4842g. Bara sedan i fredags ( på 6 dagar) har hon gått upp med 249g, sammanlagt till idag 1503g









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck