Sidor

tisdag 16 oktober 2012

Fortfarande inget...men

jag tror att det kanske kan bli något inatt faktiskt. Idag har Jamie varit i buren flera gånger, och jag har suttit nere på golvet hos henne. Efter en liten stund så går hon iväg för att gå på toa och sedan tillbaka till någon annan plats och boar för fullt. Men jag tror hon kommer att välja buren för det är den hon återkommer till mest. Och idag har hon varit riktigt pipig och efterhängsen....så jag hoppas att det kommer små bebisar inatt.

För ni ska veta att jag längtar efter att få sova i min säng...i min säng där jag inte har sovit i nu redan 2 veckor. Så snart allting är ok med Jamies bebisar och allting går bra så ska jag sova där...längtar. Behöver bli piggare också för snart är det utställning. I förmiddags så gjorde jag ett litet ryck med en del saker som jag behöver få klart och nu är det som är ett måste klart...så skönt. Slipper jag tänka på det. Ska nu bara få ihop allting som jag ska ha med mig till mina kattungeköpare som ställer för första gången och jag hoppas verkligen att jag inte glömmer något.

Bebisarna är små köttbullar nu och alla utom Tina har öppnat sina ögon. Tom är otroligt sällskapssjuk och det verkar nästan som att han piper för att jag ska plocka upp honom. För när jag gör det blir han knäpptyst och börjar åla sig i min hand, han tvättar sig på tassarna och han tvättar mig. Till slut bara somnar han. Lägger jag ner honom hos dom andra så börjar han pipa nästan med en gång. Tammy har en egen stil när hon diar, hon ligger nästan alltid på rygg. Jag tycker det ser obekvämt ut och försöker vända på henne men hon vänder tillbaka lika fort igen.


Tom ligger och slappar i min hand




Tammy diar på rygg


1 kommentar:

  1. ååå Tom Flirtis vilken raring. Klart att han ska sova i handen och Tammy har ju bara en så söt pussmage.

    Hoppas att det blir bebbar i natt, är ju sjukt nyfiekn på Kurtans bebbar

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck