Sidor

fredag 12 oktober 2012

Jamies doday

Fast om det blir så mycket till bebisar idag återstår att se. Inatt har hon varit relativt lugn, och även nu på morgonen. Hon äter som om det inte finns stopp i magen, och sedan i onsdags så har hon gått upp med 84g, sammanlagt fram till idag 1543g.
Jag är så förväntansfull över att få se dessa bebisar så  ni anar inte...det riktigt kryper i kroppen på mig. Och så är jag givetvis extra nyfiken på hur många hon bär på. För som det känns på henne när det gäller viktökningen och storleken på hennes mage så kan det mycket väl vara 4-5 (5) bebisar. Hoppas hon vill klämma ut en som jag vill behålla själv nu då...för jag ska behålla 1 hona i denna kullen. Kanske inte så konstigt med tanke på att det är och blir Kurts enda avkommor :)

Damen i fråga ligger bara och slappar. Vad tror ni? Blir det några bebbar idag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck