Sidor

fredag 12 oktober 2012

Olivias bebisar/bilder

Jag lyckades efter många om och men ta iallafall 1 bild på varje bebis. Tog dom väldigt nära Olivia och väldigt snabbt, och det blev bara bilder på själva huvuden. Men det gör ju inget...man ser trots allt att dom har vuxit sedan dom föddes. När jag håller i dom så känns dom väldigt bastanta....mycket bra muskelmassa redan....blir nog stora och fina kizzar gissar jag på.



Tom är nog trots allt rödsilver trots att jag har vacklat till att han kan vara smoke





Tina ser inte lika sur ut längre :)



Tèa Det röda kommer mer och mer fram i henne.



Tony gillar redan nu att man kliar honom under hakan.



Teri lilla hjärtat. Så otroligt söt och så otroligt blöt runt munnen av all mat. Men det var enda sättet att hålla henne lugn var att ge henne mat först och sedan inte torka för då blir det spring i henne igen. Den lilla tokan har gått upp med hela 8g sedan igår morse, idag väger hon 82g och alltså fortfarande med och fajtas



Tammy gillar jag mycket skarpt. Hennes teckning ser ut att bli superbra och det kommer att bli mycket rött i henne :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck