Sidor

söndag 21 oktober 2012

Luna 7 veckor

Visst finns här bebisar och nyblivna mammor, men här finns också en blivande mamma nämligen Luna. Hennes mage växer så klart, fast just hon själv går inte upp så mycket i vikt. Utöver det så har hon ätit dåligt veckan som har varit. Och när jag tittar tillbaka på när hon väntade förra gången så är det samma nu som då. Och då har hon faktiskt gått upp några gram mer denna veckan. Idag väger hon 3676g och har under veckan gått upp med 94g, sammanlagt nu 794. Jag själv tycker att henens mage verkar vara större och framför allt jämnare....så kanske får hon 1 bebis mer denna gången, kanske det blir 4. Tryck HÄR om du vill se hur det var när hon var i vecka 7 förra gången

Idag har det varit besök här, Kety var och tittade på "sin" Vincent och tingade honom och så var Mia från Göteborg här och hon ville ha Tony. Fast ingen tingning har skett än...tänkte inte på det när hon var här. Så hon kan faktiskt fortfarande ändra sig :)
Alla bebisarna är hullerombuller tillsammans, det är inte ofta som jag ser var kull för sig. Mammorna delar på vårdnaden max och det ser jag bara som en fördel.....mjölkbar som är öppen precis dygnet runt. Jamies bebisar väger idag
Vanessa 108g +20g
Val 143g +25g
Vincent 179g +22g
Vin 181g +28g
Jag har också bytt namnet på Vonda till Vanessa. Tyckte inte det var någon liten Vonda utan hon liknar mer en Vanessa Williams :) 





1 kommentar:

  1. helt klart bättre med Vanessa än Vonda. Lilla mamma Ricki ser ungefär ut som jag minns det från i våras

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck