Sidor

måndag 29 oktober 2012

Tindras bebisar 10 veckor

Och Steve är fortfarande till salu. Det har varit flera som är intresserade av honom men tyvärr är det ju många gånger som pengar sätter stopp och jag sätter inte ner priset. Då behåller jag honom själv för jag ser vad han kommer att bli....han är grym. Det är dom bägge två. Sean har börjat lossna mer och mer, han är inte lika blyg längre. Nyfikenheten tar över för mycket och det är ju bra.
Vikten på dom är superbra. Steve som fortfarande är den som är mest aktiv av dom  väger lite mindre än brodern. Och kan ni tänka er, att trots att dom nu är 10 veckor så kikar jag fortfarande Steve där bak.....Jag menar han KAN ju kanske byta kön :)
Bilder finns och som vanligt är dom på min hemsida.
Vikterna idag är
Sean1331g +151g
Steve 1202g+125g


Sean







Steve




1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck