Sidor

måndag 1 oktober 2012

Oxana & Hero

För att par veckor sedan bad jag Johanna som har Oxana på foder att beställa tid hos veterinären för fiv/felv test på henne. Det gjordes och allting är ok. Så efter att utställningen i slutet av oktober är över hoppas jag/vi på att Oxana går i löp och då får hon åka och träffa Hero.
Det var ju Hero som skulle paras med Olivia tidigare men på grund av ändringar i ekonomin då som inte alls blev som planerat så var jag tvungen att avbeställa det. Nu har jag kunnat planera lite annorlunda och inte förlita mig på andra så nu kommer jag äntligen att få åka dit med en av mina tjejer. Igår när jag vr på mötet så åkte jag förbi hos Johanna först och hälsade på och tog lite nya bilder på Oxana :)















Här en bild på Hero och Oxana




Jag har varit och slingat mitt hår idag och äntlingen är det grått som jag vill ha det...är supernöjd :)







1 kommentar:

  1. Elisabet Fridlund2 oktober 2012 kl. 17:38

    snygga Lotta är ännu snyggare med sitt gråa hår och så snygga kattisar det kommer att bli med Oxi och Hero :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck