Sidor

söndag 7 oktober 2012

Luna 5 veckor

Och tiden bara rusar igen. Känner att jag både skulle behöva mer tid på dygnet och utöver det även klona mig själv. Men å andra sidan så känns det lite bra ändå....då slipper jag gå och vänta på bebisar och tycka att tiden segar sig fram.

Denna gången vilar hon mer än förra, men när det gäller maten är hon lika dålig på den nu som då. Fast hon vilar mer. Jag tycker hon har mer mage nu men enligt vikten så har hon gått upp lite mindre.
Idag väger hon 3379g och har under veckan gått upp med 498g, sammanlagt 498g. Förra gången hade hon gått upp med 504g
Kanske 3 bebisar igen :)











Måste sätta ut en skön bild på Jamie också :)



1 kommentar:

  1. BOOOM sa det så exploderade Jamie. Luna den lilla råttan ser ut som förra gången. Håller på tre st jag med... Små Rickiar. ;)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck