Sidor

måndag 6 juni 2011

Tindras bebisar 13 veckor

Jag har ju 2 av dom kvar här hemma till salu så jag fortsätter väl med att uppdatera om Natasha och Nicolas. Och att ingen har hört av sig om dom känns konstigt. Jo, det var ju en dam i Helsingborg, men hon var ju velig och ringde till slut och sa att hon ångrade sig. Och det kände jag på mig, brukar vara så med folk som försöker få ner priset på ett eller annat sätt. Men, men.....inte min förlust utan hennes.

Hur som helst, dom växer och dom busar. Och egentligen spelar det ingen roll att dom går hema för jag får så mycket från dom.......helt underbara är dom. Natasha räcker det att titta på så börjar hon spinna jättehögt. Nicolas är mer tillbakadragen och lugn, men det har han ju varit sedan han föddes. Bägge älskar att få krypa upp i sängen och kela när man lägger sig där. Nattetid får dom dock vara tillsammans med Fjodor. Kurt är alldeles för intresserad av båda och tar gärna nackgrepp på dom. Konstigt nog inte på någon av dom vuxna honorna, men han vågar kanske inte riktigt än. Vikten på dom idag är
Natasha 1395g. Hon har under veckan gått upp med 192g
Nicolas 1239g, och han har under veckan gått upp med 180g. Under förra vägningen så hade han ju gått ner med 113g, och jag är hundra på att det beror på vaccinationen veckan tidigare. Bilderna tog jag förra veckan, kommer nya under morgondagen.....orkar inte ta bilder på dom idag....för varmt.....

Nicolas




Natasha

1 kommentar:

  1. Åh, så ljuvliga de är, Lotta! Jag har ju Mick och Neve här hos mig, men hade det inte varit av utrymmesskäl, så hade Du kunnat ha kattuppfödning för BARA MIG! Mina busar blir goare och goare för varje dag! ÄLSKAR DEM!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck