Sidor

måndag 13 juni 2011

Sötisen Luna

eller Lunis...eller Räkan....eller ja.....jag kallar henne för många namn...beroende i vilken situation vi är i....kel, mat eller lek. Men hon kommer till mig oavsett vilket av namnen som jag ropar. Jag är fortfarande förvånad över att det har gått så bra och fort med att få henne att känna sig som en i familjen. Men, det är Luna som jag kallar henne som mest iallafall. Lilla räkan kallar jag väl i stort sett alla kizzarna här hemma emellanåt.

Jag har tagit lite nya bilder på henne idag, några kommer här och dom andra finns ute i hennes fotoalbum.








2 kommentarer:

  1. Åhhh, så fin hon är!!! Man vill ju kraaaama om henne... Ska snart lägga ut bilder på mina och Lills små sötisar strax i veckan. De växer och har alla passerat 2-kilos gränsen ...
    Kram Lotta
    Lena

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta
    Så söt hon e! Precis som alla dina andra katter!!!!! Jag hoppas det går bra för er på utställningen och att ni får en trevlig helg.
    Ha en riktigt skön sommar
    Kram //Anneli

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck