Sidor

söndag 19 juni 2011

Jamie 3 veckor och dräktig

och redan för 3 dagar sedan så såg jag hallontuttarna på henne. Så om allting går bra så kommer hennes kattungar vecka 31, den 2:a augusti är det räknat till att det är 65 dagar. Ska bli så spännande att se vad det blir med tanke på mitt färgval av hane. Pappan är ju Jonny. Jag hoppas på att det blir en massa tjejer...faktiskt. Kanske hon lyckas med att få fram en ny liten Luna :-) Hoppas det iallafall. När det gäller killar så blir ju färgerna på dom röda eller créme med eller utan silver, med eller utan mönster.....alltså kanske nya cameos igen. Även om jag fokuserar på den färgen så vore det alltså kul om det BARA blir tjejer denna gången. Färgerna som finns att förvänta sig är svartsköldpadd, chokladsköldpadd, lilasköldpadd och blåsköldpadd.....med eller utan silver, med eller utan mönster. För min del spelar det ingen roll vilken färg som kommer, men jag hoppas och önskar så klart att silvret finns med :-) Attans vad spännande. Fjodor ska bli morfar och Tindra ska bli mormor.......häftigt va!?!?
Jamie väger idag 3063g och hon har under veckan gått upp med 112g

1 kommentar:

  1. Gud va kul!! Väntar med spänning!! Grattis syrran säger Bullen!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck