Sidor

onsdag 1 juni 2011

Luna 2 veckor

Heheheh.....Ja alltså hon är inte 2 veckor, men nu är det 2 veckor sedan som hon flyttade til mig. Men det känns nu som om hon är född här :-) Jag har ju lagt mycket tid på henne under dessa veckor för hon var ju så rädd och skygg när hon kom, men nu går det alltså hur bra som helst. Hon springer inte iväg, kommer för att hon vill att man ska kela med henne. Hon ligger gärna vid mig när jag ska sova.....kryper tätt intill mig. Lägger sig på min mage med framtassarna upp mot min haka. Och hon springer inte och gömmer sig när det kommer besök utan nu går hon också fram och hälsar. Jag är så glad att det "bara" tog dessa 2 veckor att få henne en i familjen. Var ju så orolig, speciellt när hennes uppfödare sa att hon är väldigt skygg. Men från den dagen jag hämtade hem henne till idag så är hon en helt annan katt. Hon går med svansen i vädret och stryker sig mot alla katterna...till och med Kurt. Eventuellt kan det bli lite problem när jag hämtar hem Jamie från parningen.....hon har ju varit borta nu i 4 dagar, men jag tror nog att det kommer att gå bra. Idag väger Luna 2093g



2 kommentarer:

  1. Såååååååå fin hon är Lotta, verkligen Lycka till med Luna!

    Hon har tur som får bo hos dig! Kramis

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck