Sidor

fredag 17 juni 2011

Kurt 9 månader

Åhhhh, vad fort tiden går. Redan 9 månader är han och en stor bjässe. Idag väger han 4727g och för tillfället har han gått förbi Fjodor......mest för att Fjodor har gått ner. När Fjodor var 9 månader så vägde han 4028 så Kurt är en bra bit större vilket jag gillar. Men det är ju inte så konstigt heller då Kurt är solid....silverkatter väger mindre.

Kurt har blivit en riktig mammagris, han följder mig gärna överallt. Spinner när han går mot mig, och börjar jag klappa honom så lägger han sig på rygg. Med svansen böjd över ryggen spatserar han runt här, han är hur mysig som helst. Trots att dert är bökigt mellan honom och Fjodor så ångrar jag inte en sekund att han fick vara kvar hos oss.





3 kommentarer:

  1. sååå fin han är lotta..jag dör...en nya amadeus...vilken snygging kram kety

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck