Sidor

lördag 4 juni 2011

Jamie är hemma

Idag har jag hämtat hem Jamie. Skulle  ha hämtat henne igår men Helén fick förhinder. Det gjorde inget, kändes bara bra för då vet jag att hon har gått ur sitt löp riktigt och behöver inte vara orolig att något skulle hända här hemma. Var ju lite nervös för hur dom andra skulle reagera på hennes dofter nu, men det gick hur bra som helst. Vikten på Jamie idag är 2950g så under veckan som hon var borta så har hon gått ner med  76g. Nu håller vi tummarna att det har tagit sig....om 2 veckor så kanske jag får se hallontuttar på henne :)

Jag har fortsatt med den nya kattställningen idag, och nu är den klar. Har lite hyllor kvar att skruva upp, men jag orkade inte göra det. Känner mig rätt så slut i armarna nu. Så här ser det ut nu. Själv gillar jag den........alltså den duger, och katterna gillar den också. Är lite extra glad i den lilla vita kissen som jag satte dit vid öppningen :-)



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck