Sidor

tisdag 28 juni 2011

Suzie dräktig

eller???? Jag vet faktiskt ärligt talat inte.Hon började ju löpa redan när Mick var 2 veckor och sedan dess har löpen varit täta och hon har parats med Fjodor flera gånger, varje löp. Men det har inte hänt så mycket mer.....inga bebisar. Men nu så vet jag faktiskt inte. Dom parade sig strax innan Fjodor fick sin hormonspruta, och jag höll tummarna på att det blev något där, man vet ju aldrig. OM hon är dräktig så bör hon ju vara i vecka 5 nu, och om hon nu är dräktig så tycker jag inte att hon har gått upp så där hiskelit mycket, bara 337g på dessa veckor. Eller så är det kanske bara så att hon håller på att komma igen sig efter att Mick föddes. Hon har hur som helst inte gått in i något löp igen på dessa veckor. Och om hon inte är dräktig så har jag en hane till henne när hon väl går in i löp igen ;)

Jamie har inte mått så där bra idag, hon har mått illa och spytt och under denna dagen så har hon gått ner 55g. Inte har hon ätit så där mycket heller, men det har ingen av katterna. Beror säkert på att vi har haft det så extremt varmt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck