Sidor

fredag 3 juni 2011

Fjodor 2 år

idag....så det blir ett rungande hipp hipp hurra för honom och givetvis för hans syskon också.....Kompiz, Freddie och Flisan. Helt otroligt vad tiden går fort. Igår var det ju en vecka sedan hans hormonspruta.....gå in och läs under fliken ovanför (kemisk kastrering)








Har fortsatt ute på altanen idag, inte själva altanen men med det som jag skulle bygga. Här är en bild på förvaringsboxen. På ovansidan har jag klätt den i skönt tyg så att katterna katt ligga och mysa




Och här jag börjat underdelen till deras nya klös





Det blir en del bös efter mig :-)



6 kommentarer:

  1. Grattis Fjodor!!!
    Ha ha ha ... bös ... jag lyckas alltid oxo kapa av nån bit här o där av PALLEN, som jag brukar ha som stöd när jag sågar. Du är ju bara sååå duktigt med allt du bygger och SYR!!! Såna häftiga väskor!!!
    Kram på er alla / Lena
    PS: NU har jag uppdaterat bloggen ... och ska fortsätta lite till i helgen

    SvaraRadera
  2. Grattis brorsan önskar Kompiz!

    Kram
    Anngert & de fyrbenta

    SvaraRadera
  3. DUNDERGRATTIS Pappa Fjodor önskar Doris!!!!

    Och du Lotta jag är så imponerad av allt du gör!!! Var får du all energi ifrån?

    Storkram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Grattis i syster Flisan också!! Kram från Flisan med familj

    SvaraRadera
  5. Grattis från syster Flisan också skulle det stå. Kram Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis pappa önskar Bullen!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck