Sidor

lördag 25 juni 2011

4 katter badade

och mer eller mindre klara för utställningen i Trollhättan den kommande helgen. Den som jag trodde skulle vara lugnast, Fjodor.........Han var den som krånglade mest idag. Och den som jag trodde kanske skulle krångla mest, Luna.......Hon var den som var lugnast. Men det gick iallafall bra att bada alla, men utan Mias hjälp hade det aldrig gått. Det bara är så att jag inte klarar det själv.

Har även gått igenom och fixat med alla burskynken. Men jag tror att jag ska hoppa över det med att ta med mig bäddar, oftast ligger mina katter under dom eller jämte så det känns som att det tar för mycket plats att ta med sig dom helt i onödan. Kety ska ju låna till dubbelburen, och sedan ska jag låna ut ett till dom som har Eddie och Igor. Och så mina då som blev 4 till antalet. Fast Kety får hämta sitt i veckan, jag har tillräckligt mycket att bära på ändå. Skulle önska att jag kunde ta mig till Trollhättan redan på fredag kväll och klä burarna men det kommer inte att gå........fast man ska aldrig säga aldrig :) Det börjar kännas lite pirrigt i magen och det är spännande.....som vanligt alltså......

1 kommentar:

  1. Det kommer gå jättebra Lotta du är så duktig och dina katter är superfina, väntar med spänning på dina resultat!

    Kramis

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck