Sidor

tisdag 9 mars 2010

Mina små troll



Alltså....fattar ni vad jag älskar mina katter. Det går med all säkerhet inte att jämföra en mammas kärlek till sitt barn, men det måste vara på gränsen. Ofta när jag tittar på dom så får jag sådana lyckorus......det gör ont i mig.....älskar dom så mycket. Även när dom inte vill göra det som jag vill att dom ska göra.
Idag har det ju varit fotografering inför morgondagen. Kan ju bara säga som så att jag är glad att jag fick en massa fina bilder igår....idag var det mer eller mindre omöjligt. Sån fart i dom små tassarna....upp och hoppa på allting...eller ingenting....bara hoppa upp i luften och slå volter...Riktiga gymnaster har jag här :-) Så klart höll vi till på altanen idag också....så varmt och skönt. Men jag kan inte förstå varför det ska vara roligare att springa och busa på altanen....utrymmet i huset är ju mycket större för dom. Ja, hur som helst, nedanför kan du se hur det kan gå när dom inte vill vara med. Men efter många om och men så blev dom lite lugnare, och jag kunde ta flera gruppfoton på dom.....till och med filma dom :-)
Om en liten stund ska jag iväg till Skillingaryd. Nicole ska hämta Millie som har varit på parning hos Eddie, och jag vill gärna se Millie. Blir lite långt att åka för att titta på henne i Strömstad. Jag vill ju så klart också träffa Nicole OCH Eddie. Ska ta med mig kameran och se om jag kan lyckas med att ta några bilder på dom.
Visst är dom fina mina små älsklingar :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck