Sidor

fredag 19 mars 2010

Underhållning!!

VEM behöver ha en tv att se på när man har en massa katter som roar en??? Ja, inte jag iallafall :-) Egentligen hade jag tänkt att rubriken idag skulle vara "Känsliga läsare varnas" Men....med tanke på att jag vet att det finns barn som kan läsa och följer bloggen så får jag hoppa över det. Hmmmm. Och nu så har jag väckt lite intresse hos en del....jag vet. Får se om jag klarar av att skriva lite i gåtor :-)
Detta hände när jag vilade idag. Jag lät bara Fjodor och Tindra vara  med i sovrummet för med alla bebisarna lekandes på mig hade jag inte kunnat vila, och jag behövde det för att få väck min huvudvärk. Fjodor är ju väldigt medveten om att han äger ett paket. Det paketet öppnade han helt och hållet idag, och visade att han minsann kunde pimpla. Tindra var väldigt nyfiken, så hon hjälpte honom med pimplandet. Ajajaj......var tvungen att ta bort henne....inte så bra om hans paket skulle gå sönder av någon anledning....tänk om Tindra skulle få för sig att bita i spöet...hade ju liksom inte varit så lyckat. Fjodor tittade på mig och liksom undrade -Får jag inte ha det minsta kul, eller?
Jag känner för lite kattpyssel. Jag har väl i stort sett allt material hemma, men känner inte riktigt för att gå ut i förrådet och såga. Trots att det är isolerat så är det ju kallt. Dessutom så känner jag att jag inte kan ta in en massa och börja skruva och spika med så länge bebisarna är hemma. Inte så bra om dom får för sig att kanske leka med en skruv. Men jag har planer. Har sett ritningar på nätet hur man gör en snygg klös, och sådana behöver ju jag som inte har en enda klös :-) Dessutom så har jag tänkt ge mig in på att snickra ihop en ny ostlåda till dom. Den som vi har nu har ju 2-3 år på nacken och är rätt så använd. Ska bli kul att testa och se om jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck