Sidor

söndag 7 mars 2010

Bonusbilder

hade jag ju tänkt att bjuda på idag, men det blir inte riktigt så. Imorse så hann jag inte ta bilder då jag skulle hinna med att ge alla katterna sin tid på morgonen, både mat och kel, och att mocka rent. Sen bar det iväg till Halmstad.....Hallandskatten hade årsmöte. Åkte lite tidigare, ville gärna in på Biltema och handla lite. Jag tycker det är roligare och handla där inne än som igår då jag var på Lindex. Att handla kläder till mig själv har aldrig varit någon höjdare. Men på Biltema finns en massa roliga saker....även till katter :-)
Väl hemma så blev det en massa gos med katterna igen. Jag var tvungen att lägga mig i soffan, hade/har en dundrande huvudvärk. Och det är ju så härligt nu när dom små gärna kommer upp till mig och vill kela. Lägger sig gärna på mitt bröst och spinner jättehögt. Benny sa att han knappt hade sett dom på hela dagen...alla låg och sov. Och så hinner jag inte ens innanför dörren ...alla kommer och hälsar mig välkommen hem, och börjat tjata med mig :-) Ja, och så försökte jag iallafall ta någon bild, men det resulterade bara i en massa bilder där dom blundar. Jaja.....lägger ut 2 iallafall.

Iggy håller på att somna



Dom andra 3 tar sig en liten slurk vid mjölkbaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck