Sidor

söndag 21 mars 2010

Lite bilder

får jag väl nästan bjuda på idag.....eller vad säger ni? Har inte blivit av att jag har fotat dom så mycket sedan i onsdags....otroligt nog så har jag inte haft kameran i handen ens. Det har varit mycket lek ute på altanen dessa dagar och även i rastgården. Det har varit plus och det töar för fullt. Högarna i rastgården börjar försvinna och vid husväggen och en bit ut finns det till och med en liten plätt med grönt....GRÄS :) Den som är mest glad över det tror jag är Ellen. Nu under förmiddagen så har hon gått och ätit gräs av och till hela morgonen....blir till att torka spyor sen. Kattungarna har också varit ute, men dom håller sig på snöhögarna. Kan ju bero på att det är så blött där jag har varit och skottat innan.....och halt är det också. Men där det är grönt har dom varit. Och förutom att det är grönt så är det ju rätt så lerigt också......Vilket resulterar i smutsiga tassar :-)
Idag så är det ju vårdagjämningen. Kollade lite från dom andra åren, och som det ser ut nu så lär det ju dröja innan det blir så fint igen. Vill du kika kan du göra det här 2009  Hur det ser ut idag kan du se på bilden längst ner.

Iggy



Igor




Ingrid




Ian



Busa är kul


Suzie






Rastgården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck