Sidor

torsdag 25 mars 2010

Ångestladdad natt

har jag haft av flera olika anledningar. Som jag skrev igår så flyttade ju Ingrid och Ian. Tyvärr så gick det inte så bra med Ingrid och deras andra britt Ragnar, som är lika gammal som Fjodor. Istället för att jag ska skriva om vad som hände och det kanske blir fel så kan ni gå in på Emilias blogg och läsa. Har någon av er som läser här varit med om detta så lägg gärna en kommentar, för jag har inte varit med om detta innan.
 
Den andra anledningen till ångesten var Maya. Hon märkte absolut att hennes bebisar saknades. Hon har ALDRIG pipit om natten tidigare.....inte ens när hon löpte, men inatt så var hon orolig...pep.....gick och lade sig i 5 minuter för att sedan pipa och leta igen. Hon lugnade sig lite framåt småtimmarna.
 
Den tredje anledningen då. Ja fyyyy. Jag har inte sovit en blund inatt. Har ju haft tandvärk i ett par veckor varje dag, och dom senaste 3-4 dagarna så har det bara blivit värre. Men värst var det alltså inatt. Jag försökte både med min vetekudde, värmde den och hade den på kinden....det hjälpte i 5 minuter. Jag har småslagit mig själv för att döva smärtan men noop.....det blev bara värre och värre. Imorse så visste jag inte riktigt vilken tand jag har ont i, för det gjorde ont överallt på vänster sida.....både på ovansidan och den nedre. Jag har haft ont i tanden av och till i flera månader, men jag har ju sådan tandläkarskräck så jag vill inte dit om det absolut inte är nödvändigt.....vilket det är NU. Så jag ringde imorse till dom och ska vara där klockan 14.00. Absolut ingenting jag ser fram emot och jag svettas och skakar av rädsla redan nu. Dom får väl nocka mig med en hammare, för tanden SKA UT....ingen vits att laga den....och så får jag ont kanske om ett litet tag igen. Hmmmmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck