Sidor

söndag 14 mars 2010

Mina huliganer

blir det bilder på idag. Och visst är dom huliganer. Så fort dom får komma ut på altanen och andas frisk luft så får dom extra energi, och huliganerna i dom kommer fram. Och bilder på bebisarna kommer också idag, med risk för att deras nya familjer mailar mig och ångrar sig :-) När jag sorterade in bilderna på bebbarna så såg jag att det mest var bilder på Ingrid. Och då vill jag ju så klart påpeka att jag inte har henne som favvo av bebisarna, men det var hon som var lugnast idag :-) Nu ska jag inte tjata mer med er, utan här kommer det bilder......MASSOR AV BILDER. Fler finns på hemsidan.
OBS...OBS...OBS...Ingen av katterna är skadade :-) Det är bara på lek :-)

Har inte tagit så många bilder på Maya den senaste tiden, så här kommer ett. Maya är ju mamma till bebisarna :-)


Iggy har varit ute i rastgården idag och lekt


Det har Igor också gjort


Ian ser lite förvånad ut

Vad tror ni, är Ian tigré eller spotted?


Igor leker tittut


Iggy vilar sig i stolen


Och så har vi lilla Ingrid

Ingrid är trött efter allt bus


Milla och Dino sitter och spanar ihop


Dino har tröttnat på att vara ute


Fjodors ögonfärg blir bara bättre och bättre


Och han växer sakta men säkert


Eva sitter fint


Eva sitter mindre fint :-)


Tindra pustar ut en stund


Och det gör Ellen också


Suzie blir bara finare och finare


Gillar denna bilden på henne


Tindra och Ian
Om man skulle ge honom ett tjyvnyp


Nähä....det gick inte alls


Ian ger sig inte


Till slut så backar Tindra och hoppar ner


Fjodor och Ian

Akta du dig Ian, för nu kommer jag och tar dig


Det kan du inte för jag är snabbare än du


Öööööö.....vart tog han vägen

Suzie och Ian
Ok....då fortsätter vi och kollar styrkan med Suzie


Ååååå, jag klarar henne nästan


Du...nu fotar hon oss...bäst att se snälla ut :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck